Népszerű bejegyzések

Posted by : Vivi♥ 2014. szept. 22.




Itt is szeretném megköszönni (@Anitiger) - nek a kihívást, aki a Hagyjatok! Olvasok! blogról hívott meg.:) És akkor kezdjünk is bele.






1. Mit szeretsz a legjobban az őszben?
Én személy szerint nagyon szeretem az őszt, a tél mellett a kedvenc évszakom egyike. Utálom a dögmeleget, és inkább veszek fel magamra ruhát, minthogy le kelljen vennem őket. A táj is gyönyörű, és kezdődik a teaszezon, vagyis nekem, mert én ilyenkor szeretek bekucorogni az ágyba és egy jó forró tea mellett olvasni.



2. Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?
Bárhogyan gondolkozok, csakis egyetlen könyv jut eszembe: Leiner Laurától az Akkor szakítsunk. Nem a tartalma miatt, hanem amikor elvittem az iskolába mindenki érdeklődött a könyv iránt, sőt még a nem olvasó barátnőim is bele-beleolvastak, ami nekem hatalmas öröm volt.

3. Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?
Hmm... Igazából még  nem volt ilyen könyvem.  De most ahogy elgondolkoztam, talán A Cimmeria titka, bár inkább csak a színek miatt.


4. Melyik a kedvenc horror/halloween történeted?
Nem az én műfajom a horror, így sajnos nincs ilyen.

5. Melyik a kedvenc horror/halloweeni filmed?
Na, megint a horror. :D Én ősszel mindig újra szoktam nézni a Szörny Rt.-t, mivel ez a kedvenc mesém, jó mondjuk emellett akkor is újranézem, ha úgy tartja kedvem, de nincs jobb válaszom.


6. Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?
Hú, én hihetetlenül sok könyvet várok. Egy kis ízelítő, a két legjobban várt:



7. Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?
Mindenképp az Útvesztő, már csak Dylan O'Brien miatt is.
 


8. Melyek azok a könyveket, amiket idén ősszel tervezel elolvasni?
Sajnos félő, hogy az új suli miatt már kevesebb időm lesz olvasni, de itt csücsül a polcomon rengeteg könyv. És, hogy éppen mihez lesz kedvem, az hangulatfüggő. De szeretném a Tündérkrónikák sorozatot újraolvasni, befejezni az Üvegházat és annak a folytatását is elolvasni. Még megannyi olvasásra való könyvem van pl: Jégviráglányok, Részben ember, stb...

9. Kiket tagelsz be? :)
Hédit (lexa24) és Szandit (@budvigszandi)

És én szeretnék egy 10. kérdést is: Milyen tea ízesítés a kedvenced?
Nekem az örök favorit a citromos marad, de nagyon szeretem a különleges ízeket, tegnap például banánosat ittam, ami nagyon finom volt.


Megjegyzés küldése

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Vivi könyves blogja - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -