Népszerű bejegyzések

Posted by : Vivi♥ 2015. máj. 27.

Gondolom, aki bele van bolondulva a Luxen sorozatba tisztában van vele, hogy a borítón Tóth Pepe szerepel, egy magyar származású modell. A rajongóknak kedveskedve (meg persze magamnak is), felkerestem pár kérdéssel és Pepe nagyon szívesen válaszolt rájuk, amit itt is köszönök!

Szia! Először is kérlek, mesélj arról, hogyan telnek mostanában a mindennapjaid, még mindig a foci szerelmese vagy?
Hey Kittens,

Az Oklahoma Energy FC-ben focizom, ez egy profi csapat. Mindennap edzések és hétvégén meccs, szóval elfoglalt vagyok. Emellett továbbra is modellkedem de arra kevesebb időm van szezon közben.

Ugye te külföldön élsz. Nem hiányzik néha Magyarország, vagy esetleg a jövőben tervezel hazalátogatni?
Nagyon hiányzik a család és a barátok és pár kedvenc étel. Még nem tudom, hogy mikor, remélem Karácsonyra haza tudok látogatni.

A magyarsággal kapcsolatban... vannak-e előnyei vagy hátrányai? Szoktál-e  magyar szokásokról, ételekről, egyéb dolgokról beszélgetni?
Sokat beszélek Magyarországról, mindig érdekli az embereket, hogy milyen ország, de nem sokat tudnak róla. Legtöbben azt sem, merre található földrajzilag. Van pár ismerősöm, aki eltöltött pár napot Budapesten és mindenki el van ájulva, hogy milyen gyönyörű. Annak hogy magyar vagyok, előnyei és hátrányai nincsenek itt Amerikában.

Gondolom ennyi munka mellett nem sok szabadidőd van, ha mégis van pár szabad perced/órád mivel töltöd?
Leginkább pihenek,olvasok, sorozatot nézek.

Sok rajongó kíváncsi lenne arra van-e kedvenc könyved, filmed vagy sorozatod?
Kedvenc könyvem nincs, mindig olvasok könyvet, de legalább két hónapig tart mire elolvasok valamit, mert akármilyen izgalmas is, mindig elálmosodom.
Kedvenc film: Django
Sorozat: Dexter, Vikings, Breaking Bad, 24

"Hey, Kitten..." Minden rajongónak ismerős ez a mondat. Erről eszembe jutva, van valamilyen háziállatod?
Nincs egyelőre, de tervezem hogy örökbe fogadok egy kutyát a menhelyről.

Egy korábbi interjúban olvashattuk, hogy még nem olvastad végig a Lux sorozatot, azóta ez már sikerült? Ha igen, hogyan tetszett?
Már elolvastam. :) Általában más típusú könyveket olvasok, de ebben a kategóriában szuper könyv. Nem véletlen imádják ennyien.


Találtál-e bármilyen hasonlóságot közted és Daemon között? Vagy épp ellenkezőleg? Ha igen mik ezek?
Ami hasonlóság, hogy sokszor az emberek, akik nem ismernek távolságtartónak és talán nagyképűnek gondolnak, pedig nagyon közvetlen és jófej vagyok hahahha, de tényleg. :)

Amiben különbözünk, hogy én általában nagyobb bizalommal vagyok az emberekhez, igaz, nincsenek szuper képességeim amiket el kellene titkolnom.

Már hozzászoktál ahhoz, ha például az utcán szembetalálkozol saját magaddal?
Nem mindennapos, de előfordul.
A mai napig sok üzenetet kapok ismerősöktől, hogy valamelyik országban épp engem látott egy hirdetésen.

A körülötted élők, hogyan fogadták/fogadják azt, hogy borítók címlapjain szerepelsz?
A közeli barátok mindig ugratnak vele, sokan pedig elismerően beszélnek róla.

Van-e valamilyen vicces, érdekes történeted a rajongókkal kapcsolatban, akik felismertek téged?
Van sok vicces sztori, egy hónapja például az egyik könyvesboltban kerestem a Lux-ot, hogy ajándékba vigyek valakinek és két lány állt mögöttem. 
Mondja az egyik a barátnőjének: 
- Úristen mennyire imádom a JLA könyveit.
Megfordulok és mondom neki:
- Nekem is az a kedvencem.
Hirtelen nem tudtak megszólalni, aztán azt hitték, hogy ez valami átverés. Aláírtam nekik a könyvet és lőttünk egy szelfit. :D

Ha valamikor  film készülne a Lux sorozatból elvállalnád a szerepet, s mit gondolsz el is tudnád játszani?
Az, hogy film készül az már biztos, de hogy ki lesz a főszereplő azt nem tudják még. Szívesen elmegyek egy castingre, ha engem találnak a legjobbnak a szerepre akkor biztos vagyok benne, hogy el tudom játszani.

Köszönöm a válaszokat! Reméljük a rajongóknak tetszeni fog az interjú, bár azoknak akik lakcímet és telefonszámot kértek nem lesz kielégítő. :D
Köszi az interjút és örülök, hogy egyre többen olvassátok a sorozatot.


Köszönöm, hogy elolvastátok! Ha a jövőben szeretnétek még ilyen interjúkat olvasni íróktól, modellektől, akárkitől csak írjatok és meglátjuk mit tehetek az ügyben. :)



{ 1 megjegyzés... read them below or add one }

- Copyright © Vivi könyves blogja - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -