Népszerű bejegyzések

Posted by : Vivi♥ 2015. máj. 6.




A mai nap egy Book Taggel jövök, amit mrsp blogján találtam, ha az ő válaszaira is kíváncsiak vagytok, katt ide! Imádok válaszolni a Book Tagek kérdéseire, ez összesen 50 kérdést tartalmaz, úgyhogy egyből megtetszett.






1. Melyik szereplőnek van a legjobb stílusa?
Rose Hathaway-nek a Vámpírakadémia sorozatból. Mindig is imádtam az olyan szereplőket, akik makacsak és bátrak.

2. A könyves szerelme(i)d?
Van egy pár... Molyon van is róla egy polcom, amin nincs rajta mindenki. Sose tudnék választani egyet, de sokuknak kiemelkedő helyük van a szívemben.
A legek:
- Daemon Black
- Jericho Barrons
- Adrian Ivaskov
- Magnus Bane
- Travis Maddox

3. Valaha szeretett szereplő, akit mostanában kezdtél megutálni?
Cortez. Nem azt mondom, hogy megutáltam, csak már nem annyira szeretem mint régen. Pedig régen biztosan bekerült volna a 2. pontba.

4. Legnagyobb/leghosszabb könyv a polcodon?
Ezt már egyszer megnéztem: Harry Potter és a Főnix rendje

5. A legnehezebb könyv a polcodon?
Igaz még nem olvastam, csak egyszer fogtam a kezemben, de Bónizs Róberttől A kőfaragó.

6. Vannak könyves posztereid?
Nem igazán, bár ezen szeretnék változtatni, csak sosem veszek magazinokat, amikben lennének. Azért van egy pár Harry Potteres, amik ki is vannak rakva.

7. Vannak könyves ékszereid?
Van. :) Sajnos csak két darab, meglepően mindkettő HP-s.



8.OTP-d? 
(*OTP= One True Paring, avagy a tökéletes páros, akik egyébként nem alkotnak egy párt, de a rajongó szemében tökéletes párosításnak tűnnek.)
- Hermione + Draco
- Lily + Piton


9. Kedvenc könyvsorozatod?
Itt se tudnék egyet mondani.
Azért megemlítenék párat:
- Harry Potter
- A Párválasztó
- Tündérkrónikák
- Időtlen szerelem
- Vámpírakadémia + Vérvonalak

10. Kedvenc filmadaptáció-betétdalod?

11. Egy könyv/történet, aminél azt kívánod, hogy bárcsak folytatódna?
Mindenképp a Harry Potter.

12.Kedvenc egykötetes könyv?
A legtöbb könyv, amibe belekezdek mind egy sorozatnak a tagja, úgyhogy ez nehéz kérdés. Talán a Csókot vegyenek! Nem vált kedvenccé igazán, azonban amikor éppen olvastam pont jól esett.

13.Mióta olvasol?
2012 óta, azonban igazi könyvmolynak inkább 2014-től mondanám magam.

14. Melyik Roxforti házba tartozol?
Mindig is a Griffendélbe akartam tartozni, ezért sem töltöttem ki semmilyen tesztet vajon hova tartozok, a végén úgyis szomorúvá váltam volna. Szóval ha még nem is, én akkor is Griffendél házba kerülnék, legfeljebb megfenyegettem volna a Teszlek Süveget.

15. Mit keresel egy könyvben?
A szellemes párbeszédeket, a szarkasztikus főhősöket. A humort, ezt már párszor említettem a blogon, hogy nekem a humor főalapanyaga egy jó könyvnek. 

16. Kedvenc idézeted?
"Egy olvasó ezernyi életet megél, mielőtt meghal. Az az ember, aki nem olvas, csak egyet."
George R. R. Martin

17. Kedvenc író(nő)d?
- J. K. Rowling
- Julia Quinn
- Jennifer L. Armentrout
- Karen Marie Moning
- Richelle Mead
- A. O. Esther

18. Kedvenc borítód?
Szintén van molyon egy polcom, szóval megint nem tudok egyet választani. Akit érdekel a többi, itt megtalálhatjátok

19. Akciódús vagy Romantikus?
Mindkettőt szeretem, ha tudja egy író, hogy melyikből mennyit rakjon bele.

20. Hova mész, ha valami szomorú történik az egyik könyvedben?
A hozzám legközelebb lévő emberhez akinek jól kipanaszkodhatom magamat, történetesen ez apa vagy anya.

21. Mennyi ideig tart elolvasnod egy könyvet?
Ez sok mindentől függ. Az időtől, attól hogy mennyire jó egy könyv, vagy éppen milyen kedvem van.

22. Mennyi ideig gyászolsz egy könyvet?
Elég, ha annyit mondok, hogy nagyon-nagyon sokáig.
23. Legkevésbé kedvenc könyved?
Katie Ashley: A szív zenéje

24. Pozitív dolgok egy szereplőben?
Vicces, makacs (nem minden esetben), bátor, szarkasztikus.

25. Negatív dolgok egy szereplőben?
Ha hisztizik, ezt utálom a legjobban.

26. Miért kezdtél el blogolni?
Igazából, mert megtetszett.

27. Félelmetes könyv?
Nem hiszem, hogy olvastam már ilyet, horror könyvet is mióta tervezek már olvasni, valahogy sose jött el eddig hozzá az idő.

28. A legutóbbi könyv, ami megsiratott?
Nem vagyok érzékeny típus, sajnos nem szoktam sírni könyveken. Talán egy-két alkalommal megesett, csak nem emlékszek már melyik könyvnél.

29. A legutóbbi könyv, amit 5 csillagra értékeltél?
*Most meglesi a moly adatlapját* A. O. Esther: Gombnyomásra 2.

30. Kedvenc könyvcímed?
Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás

31. A legutóbbi könyv, amit olvastál?
Nicole Jordan: A szerelem foglyai

32. Mit olvasol éppen?
A Gombnyomásra harmadik részét, amit már régóta elkezdtem, csak sajnos mindig az e-book olvasómon olvastam és nem tudtam elvinni sehova magammal,. Így esett meg, hogy még mindig olvasom, de megfogadtam, hogy a napokban mindenképp befejezem, mert imádom a trilógiát.

33. A legutóbbi filmadaptáció, amit láttál?
Ahol a szivárvány véget ér

34, Egy szereplő, akivel mindig is beszélni akartál?
Daemon Black, hát nem mondom, hogy csak beszélgetni...

35. Egy író, akivel mindig is beszélni akartál?
Karen Marie Moning, hogy kiszivárogtasson nekem még több dolgot Barrons-ról.

36. Kedvenc olvasós nasi?
Nekem valahogy nem sikerül enni és olvasni is, ezért nem igazán szoktam mást csinálni olvasás közben, meg féltem a könyvet, nagyon szerencsétlen tudok lenni, még véletlenül leeszem valamivel.

37. Egy könyves világ, amiben szívesen élnél?
Hát Harry Potter világában bármikor élnék.

38. Egy könyves világ, amiben NEM szívesen élnél?
Az éhezők viadala.

39. A legutóbbi alkalom, amikor megszagoltál egy könyvet?
Nem olyan rég. A. O. Esther könyveinél nem bírom megállni, hogy olvasás közben meg ne szagoljam őket.

40. Furcsa veszekedések a könyvekben?
Nem jut eszembe ilyen.

41. Kedvenc romantikus könyv?
Anita Gayn: Senkinek sem kellesz!

42. Írsz?
Már nem, régen volt pár próbálkozásom, amik azok is maradtak, próbálkozások.

43. Kedvenc varázstárgy?
Láthatatlanná tévő köpeny. 

44. Quidditch posztod?
Fogó.

45. Egy zene, amiről egy könyv jut eszedbe?

46. Kedvenc könyves közösségi oldal?
Moly

47. Használod?
Többet, mint más közösségi oldalt.

48. Kedvenc Fandom?
Végül is azok, amik a kedvenc sorozataim is.

49. Hány könyved van?
Jelen pillanatban 45 db.

50. Kit hívsz meg?


{ 2 megjegyzés... read them below or Comment }

- Copyright © Vivi könyves blogja - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -