Népszerű bejegyzések

Posted by : Vivi♥ 2015. máj. 26.

Néha nálam is el szokott szakadni az a bizonyos cérna, ha már ezerszer megemlítenek egy dolgot bárhol, akár legyen ez egy könyv. Most éppen nagyon kivesézős kedvemben vagyok, szóval arra gondoltam megírom nektek, hogy engem, éppen ebben a pillanatban mik idegesítenek. Sajnos a legtöbb ilyen miatt szeretünk bele az adott férfi karakterbe, de belegondoltam, hogy miért is mindig ugyanazzal próbálnak minket megvenni az írók? A lányok romantikus alkatúak, én meg hülye, hogy eddig nem tűntek fel ezek a hasonlóságok.

Átható tekintet:
Én is szoktam átható tekintettel... röhögni. Azaz igazi, mindjárt-meghalok-nevetés. De ilyenkor nem vagyok a legszexibb, elvileg nagyon ijesztő, ahogy egy pontra fókuszálva (ami leginkább az illető szeme) nevetek. Mintha a Kill Bill újabb epizódját vetítenék premierplánban. Egye fene, egyszer-kétszer mindenki áthatóan pillanthat rád. Azért egy idő után elgondolkodnék, hogy rendesen áthatódott-e az a pasi.


Gödröcskék:
Azok a fránya gödröcskék... Kétségkívül levesznek a lábamról, már ha nem százszor olvasod őket. Biztos úgy gondolják ha madzaggal húzzák belülről a bőröd az olyan cuki. Jó-jó ellenállhatatlan, de ezt inkább hagyjuk, nem az a bejegyzés. Ettől függetlenül még eléggé idegesít, ha ez a pasi minden megmozdulásában fellelhető. "...amikor elmosolyodott, láthatóvá váltak a gödröcskék az arcán." Hagyjuk má'.


Motor:
Szőke herceg fehér lovon helyett, szőke herceg Harley-n. Mert az olyan macsós. A srác rosszfiú, azé' mer' miért is ne? Fekete cuccokat hord, van bőrdzsekije, meg persze a motor (vagy esetleg egy nagyon menő autó). Ami a mindene, még szépséges beceneveket is kap. Ismerős? Nem? Akkor olvass sok könyvet, megleled őket egy idővel.

Izmos kockahas:
"Izmos kockahas, üres fej..."

Igen, minden fiú olyan mintha most lépett volna le egy magazin címlapjáról, erről semmi kétségem. Légyszíves az összeset irányítsátok hozzám! Persze a tökéletes karakter mindig kockahasú. Meg száz kiló izom tapad rá, a mi miatt is? Ja igen... foci, kosár, amerikai foci, futás. Ha meg nem sportol semmit, akkor szimpla genetika lehet. Mindenki szupermodell génekkel születik, csak valahogy engem kerültek el. Bár kitudja a sok alvástól talán nekem is kockahasam lesz, hiszen az ha kikelek az ágyból napi egy felülés.


Féloldalas mosoly:
Elérkeztünk a kedvencemhez, féloldalas mosoly. 
Féloldalasan elmosolyodott. Féloldalas mosolyra húzódott a szája. Féloldalas mosolya fölött pillantott rám. 
Mert persze minden egyes férfi szereplő képes erre. Az írónők így akarják mostanság a szexiséget megfogalmazni? Nem. Nem lesz ettől valaki rosszfiúsabb, mert ő képes félmosolyra húzni az ajkait.  Komolyan mondom már amikor feltűnt, hogy valaki csak féloldalasan tud mosolyogni elkezdtem számolni is. Nem tudom meddig jutottam, mert már inkább otthagytam, csak felidegesített. Aznap csak féloldalasan mosolyogtam, apa szerint olyan voltam, mint aki éppen vicsorít.

Sokáig gondolkoztam megosszam-e veletek ezt a bejegyzést, mert  egy hirtelen felindulásból született, de egye fene. Ha meg nem is tetszett a bejegyzés a képekért megérte megnézni...




{ 6 megjegyzés... read them below or Comment }

  1. Most, hogy így összefoglaltad, már én is átlátok a dolgon!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ettől függetlenül még mindig ugyanúgy odáig leszünk az ilyen szereplőktől!:D

      Törlés
  2. Engem a féloldalas mosoly egy idő után egyenesen a sírba tud vinni. Ilyenkor már azon gondolkozok, hogy biztos lebénult a fél arca, vagy csak izomrángása van...Meg mikor már ott tartunk, hogy nem is mosolyog máshogy csak féloldalasan. jaj! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen!:D Néha már inkább félre is teszem az olyan könyvet, nehogy már rontsa az élményt az, hogy csak azzal foglalkozok.

      Törlés
  3. Ez a féloldalas mosoly már tényleg elég nagy klisé... Jól összefoglaltad ezeket a szokásokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos!:D Néha a falat kaparom tőle. Köszi, hogy elolvastad. :)

      Törlés

- Copyright © Vivi könyves blogja - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -