Népszerű bejegyzések

Posted by : Vivi♥ 2015. jún. 25.


Sziasztok!
Igaz, hogy még nincs blogszülinap se egyéb dolog, amit meg kellene ünnepelni, de úgy gondoltam megleplek titeket egy nyereményjátékkal és az eddigi feliratkozóknak is megköszönöm a feliratkozást. Mivel ez egy nyereményjáték azt találtam ki, hogy akkor picit játsszunk is a jutalomért. Mindig is szerettem kitalálni egy borító részletéről, hogy az melyik könyv. Ezért én is próbáltam kivágni nektek öt részletet, amit helyesen megválaszolva egy szerencsés ember megnyerheti A.O. Esther: Frigg rokkája első részét, az írónő felajánlásával.

Szabályok/feltételek:
A rafflecopter-doboz kitöltésével vehettek részt a játékban (a bejegyzés végén találhatjátok majd meg), vannak kötelező és pluszpontért kitölthető rublikák. Nem sok mindent tettem kötelezővé, hiszen sok olyan játékkal találkoztam már, ahol inkább nem is akartam részt venni a facebook megosztások és egyéb miatt, így aki nem akarja követni a blogomat, csak a nyeremény és a játék miatt jött azt is szívesen fogadom. A játék július 10-én 12:00-kor ér véget, utána emailben értesítem a nyertest. Ha bármi kérdés felmerül, írjatok nyugodtan.

Kötelező:
- először adj meg egy email címet, amin értesíthetlek, ha te vagy a szerencsés, aki a könyvet nyerte
- a feladványok között van könnyebb és picit nehezebb is, így ha már három megoldást kitalálsz bekerülsz a kalapba


+ esélyek:
- iratkozz fel a blogra, amit oldalt az Olvasóim:) fül alatt tehetsz meg
- lájkold a facebook oldalam
- lájkold az írónő, A.O. Esther oldalát
- hagyj egy kommentet a bejegyzés alatt, amiben leírod mit gondolsz a blogról és milyen bejegyzéseket olvasnál tőlem szívesen, vagy bármi jöhet, kritikát is bátran írjatok
- oszd meg a nyereményjátékot nyilvánosan, hogy én is láthassam
- pluszpontot ér, ha a borítórészletek közül az utóbbi kettőt is kitalálod a három kötelező mellett


Borítórészletek:
Próbáltam olyanokat hozni, amik ismertebbek de ne vágd rá egyből, hogy melyik könyvről van szó. A három megoldás kötelező és egyénien választhatod ki, melyik három legyen az. 

1.

2. 

3. 

4. 

5. 



a Rafflecopter giveaway

{ 61 megjegyzés... read them below or Comment }

  1. Nagy élmény olvasni a könyveket :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon örültem amikor megláttam, hogy szerveztél egy nyereményjátékot. Már sokszor játszottam az írónő valamelyik regényéért de eddig sosem volt szerencsém meg is nyerni. Most hátha sikerül. A blogod stílusa nagyon tetszik, a könyvekről alkotott véleményed nagyban egyezik az enyémmel, főleg a A. Meredith Walters: Find You in the Dark – Utánad a sötétbe című regényről írt kritikád. Nekem sem lett a szívem csücske ez a regény. Tara Sivec: Életek és édességek című regényéről már nagyon szeretnék nálad is olvasni valamilyen véleményt, nem nagyon tudom eldönteni, hogy neki fogjak-e az olvasásának vagy sem. További sok sikert a blogodhoz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kommentedet és a szép szavakat. :) Amint elolvasom lehet, hogy bejegyzést is írok Tara Sivec könyvéről. Sok szerencsét kívánok a nyeréshez!

      Törlés
  3. Szia, gratulálok a blogodhoz. Egy nagyon szép és igényes oldalt hoztál létre. Gratulálok
    üdv: Bagány Adrienn

    VálaszTörlés
  4. A játék hírét megosztottam facebook-on és twitteren is :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szívesen olvasnék sorozat/filmajánlókat, illetve kíváncsi lennék, hogy Julie Kagawa: Vaskirály című könyvéről mi a véleményed, ha olvastad már. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, gondolkodok több filmes és sorozatos bejegyzésen is. Már olvastam, ha kíváncsi vagy rá molyon megtalálhatod a véleményem. :) Sok szerencsét!

      Törlés
  6. Szia Vivi !
    A játék miatt néztem fel a blogodra , de közben elolvastam pár bejegyzésedet ,és nagyon tetszettek ! Egy dolgon változtatnék nagyon : a fejléc : olyan sötét hangulata van, egyébként nagyon szép és letisztul, de így komor az összkép.
    Láttam az olvasmánylistádon, hogy olvastál J. R. Wardtól (legalábbis elkezdted a Fekete Tőr Testvériséget) . Tervezel írni a sorozatról a blogodra ?
    Még a vámpírakadémiáról kérdeznék: Dimitri vagy Adrian ?? ;)

    Csak így tovább !
    Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:) Gondolkodtam róla, de már nem mindenre emlékszek az első részből és talán a folytatásokról lehet lesz bejegyzés, még nem ígérek semmit. Mindig is Adrian állt közelebb hozzám, Dimitrit is kedveltem de nálam Adrian, aki belopta magát a szívembe. Sok szerencsét a játékban!

      Törlés
  7. Szia! Gratulálok a blogodhoz! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  8. Szia, nagyon szeretem a blogod. Az Egynyári kaland kritikád hozta meg a kedvem a sorozathoz és nem bántam meg, egy délután alatt ledaráltam az összes részt. A. O. Esther könyveit szeretem és erre az újra is kíváncsi vagyok, nagyon érdekesnek tűnik, egyébként is imádom a vikingeket :) Sok sikert továbbra is a bloghoz, így tovább! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:) Nagyon örülök neki, hogy tetszett a sorozat. Én is mindig figyelemmel követem a blogodat és szeretem is. Sok szerencsét!

      Törlés
  9. Szia Vivi!
    Ennek a játéknak köszönhetően megismerhettem egy remek kritikákat tartalmazó blogot. :) Tetszik amilyen stílusban írsz és, hogy részletesen kielemzed az adott könyvet.
    Az oldalad szerintem is szép letisztult, egyedül a fejlécen változtathatnál.
    Várom a további írásaidat, csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  10. Szia ! Eredetileg csak a nyereményjáték miatt néztem be , de tetszett a blog meg megjelenése, ezért gondoltam körülnézek kicsit. Tetszik az írásaid stílusa , a szellemességed , de legjobban az ésszerűséged fogott meg, az hogy el tudod dönteni hogy melyik könyvről mit gondolsz , anélül , hogy bármi befolyásolna a döntésedben . Sok szerencsét ! :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon jól estek a szavaid!:) Sok szerencsét a játékban!:D

      Törlés
  11. Szia nagyon tetszik a blogod.
    legszívesebben (azt hiszem még nem volt) a nagy Gatsby-ről olvasnák kritikát :)
    igényes oldal :)
    Köszönöm a játékot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem volt!:) Bár nem igazán az én műfajom, de valamikor biztosan elolvasom. Sok szerencsét!

      Törlés
  12. Szia! A nyeremény játék megosztásnak a linkjére kattintva jutottam ide de meg kell mondanom nem volt hiába. Eddig tetszik a blogod, igazság szerint én minden evő vagyok. A hangulatomtól függően választok olvasnivalót és mondhat akárki akármit ha nem akarok elolvasni egy könyvet nem is fogok :) Vegyes ízlésem van de szeretek véleményeket olvasni hátha elkap az ihlet. CSak így tovább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen néha én is ilyen vagyok!:D Köszönöm és sok szerencsét!

      Törlés
  13. Szia! Az írónő oldala által találtam meg a blogodat és mit ne mondjak, nagyszerű! Nagyon tetszik, de remélem egyszer Vavyan Fable könyveiről is olvashatok itt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, egyszer olvastam tőle egy regényt, ami annyira nem jött be de már gondolkodtam egy másik történetén, szóval lehetséges, hogy lesz!:)

      Törlés
  14. Nagyon tetszik a blogod én bármilyen könyvről szívesen olvasnék ;)

    VálaszTörlés
  15. Szia Vivi! Nagyon tetszik az oldalad, most találtam rá a nyereményjáték kapcsán, remélem még sok-sok érdekes játékot hozol nekünk, üdv: Enikő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Én is remélem, hogy sikerül még hozni játékot.

      Törlés
  16. Szia Vivi!
    Nagyon tetszik az oldalad, és nagyon örülök ennek a nyereményjátéknak. Imádom az írónőt és eddig az összes könyvét olvastam, ezért nem szeretném kihagyni most ezt sem. Nagyszerű lenne megnyerni a könyvet ezért köszönöm a játékot, és azt is hogy ezáltal ráleltem egy nagyszerű könyvkritikákkal teli oldalra. Imádok olvasni és így már tudom honnan veszek majd ötleteket. ;)
    Üdv: Niki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:) Remélem szerencséd lesz.

      Törlés
    2. segítséget szeretnék még kérni hogy miután kitöltöttem mit kell vele csinálnom? mert nem nagyon értem...

      Törlés
    3. Ha beírtad a válaszokat akkor az Enter gombra kattintva beküldöd azt, utána pedig nem kell már mást csinálni.

      Törlés
    4. Örülök, ha segíthettem!:)

      Törlés
  17. Szia!
    A nyereményjáték miatt találtam rá a blogodra, szép, igényes blog, sok sikert kívánok hozzá, és köszönjük a játékot, sok hasonlót még! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) Remélem is tudok még hozni hasonlókat nektek.

      Törlés
  18. Nagyon tetszik! Habár még csak nem régóta olvaslak egy élmény :) Maga a stílus az ami megfogott! :D

    ui.: akár a nyereményjáték vége után engem nagyon érdekelne hogy mi a megfejtése a 3-as és az 5-ös nek.Olyan ismerős de nem jut eszembe. :p

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:) Mindenképp felteszem majd a megfejtéseket. Köszi, hogy játszol!

      Törlés
  19. én olyan bejegyzéseket olvasnék ami a könyv-film összehasonlításokról szól, tehát ha készült belőle valamilyen formában adaptáció :)
    (M. Mariann voltam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már tervezek egy ilyet írni:) Köszönöm a jelentkezést!

      Törlés
  20. Szia!
    Velem is sokszor volt már olyan, hogy a megosztások és lájkok miatt nem akartam részt venni egy játékon, szóval szerintem tök jó, hogy nem tetted ezeket kötelezővé, így bárkinek van esélye. :) Nagyon kíváncsi vagyok a könyvre, főleg mert még nem olvastam az írónőtől, pedig már nagyon érdekel.
    A blog nagyon szép és átlátható ami szerintem nagyon fontos, mert ugyebár a külső, ami legelőrször szembetűnik. Én személy szerint legszívesebben sorozatokról és könyvekről olvasok, a filmkritikák távol állnak tőlem, de a könyvadaptációs kritikák engem is érdekelnek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp ajánlom figyelmedbe még a Gombnyomásra trilógiát is A. O. Esthertől. Én most olvastam bele a Frigg rokkájába és eddig ez is tetszik. Én is inkább könyvadaptációkra gondoltam, meg most elkezdtem több sorozatot is, remélem tudok róluk majd írni. Köszönöm a hozzászólásod!:)

      Törlés
  21. Szia ,nagyon tetszik az oldal,láttam hasonló könyveket olvasol mint én :) jó az ízlésed :)
    (Záhorszki Viktória)

    VálaszTörlés
  22. Szia! Nagyon gyönyörű az oldal kinézete, és ha idetéved valaki akarva-akaratlanul is mindenképp elkezdi olvasgatni. Én is így tettem és meg kell mondani, hogy mindenképp jó kritikákat írsz. A Top 5 idegesítő pasis jellemzőktől már én is kivagyok, és sokszor van olyan, hogy nem jutnak eszembe korábban olvasott könyvek fiúszereplői amiatt, hogy elmerülnek abban a tengerben, ahol mindenki tökéletesen jóképű.
    Egy fontos dolog: semmiképp ne hagyd abba a blogolást! :)

    VálaszTörlés
  23. Húúúú baromi jó blog kinézete, nagyon tetszik. :D És tök, hogy nem könyvekkel, hanem filmekkel és sorozatokkal is foglalkozol, meg TOP 5-ös lista is baromi jó ötlet. Gratula csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Nem nagyon olvasok mostanában könyves blogokat, de nyugodt szívvel állíthatom, hogy a tiéd nagyon igényes. Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! :)

    Most járok először a blogodon, és nagyon tetszik. Szép, rendezett és letisztult, a színösszeállítás pedig nagyon király. :D Még nem olvastam az írónőtől, de most kíváncsi lettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, azért remélem többször is feltévedsz.:D

      Törlés
  26. Szia! Még nem nagyon néztem szét, a molyról jutottam el ide, de ha lesz egy kis időm a hétvége felé, át fogom böngészni :)

    VálaszTörlés
  27. Szia! :)
    Nagyon szép, igényes oldalt hoztál létre! Eddig nem olvastam a blogod, de most, hogy körbenéztem, biztosan fogom!
    U.i.: Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  28. Szia,
    a fejlécet én is kicsit sötétnek gondolom, de összességében szuper a blog. Én szívesen olvasnék magyar írók könyveiről (több) kritikát, ill. 'kulisszatitkokat' az adott könyvkritikánál pl. az íróról, más országokban milyen borítóval jelent meg...stb.
    A 2. borítórészlet rajtam kifogott, nagyon kíváncsi vagyok mi is ez..:)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) A megfejtéseket mindenképp közzéteszem majd, ami pedig a magyar írókat illeti, ebben az évben sokat olvastam tőlük, szóval lehetséges, hogy még több lesz.

      Törlés
    2. nagyon tetszik a blogod, remélem olvashatok majd Fumax könyves véleményeket is.

      Törlés
    3. Mindenképp szeretnék a kiadótól olvasni!:)

      Törlés

- Copyright © Vivi könyves blogja - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -