Népszerű bejegyzések

Posted by : Vivi♥ 2015. jún. 21.

Már régen jöttem taggel, így most úgy gondoltam kitöltöm az Ultimate Harry Potter taget. Egy angol oldalon találtam rá és én fordítottam le (persze nem szó szerint, kicsit alakítgattam rajta), szóval nem tudom, hogy előttem más magyar blogos megcsinálta-e, ha igen remélem nem érzi lopásnak. Aki még nem olvasta a könyveket vagy nem látta a filmeket, azoknak spoilereket tartalmazhat!

1. Kedvenc könyv?
Talán a Tűz serlege, azt olvastam el a legtöbbször.

2. Legkevésbé kedvenc könyv?
Nehéz kérdés, de nincs ilyen, mindegyiket nagyon szeretem.

3. Kedvenc film?
Az első négy film szerintem a legjobb, főleg a Tűz serlege. Igen, sok mindent kihagytak de a látványvilága elképesztő.


4. Legkevésbé kedvenc film?
Talán a Főnix rendje, azt láttam a legkevesebbszer.

5. Kedvenc idézet?
"– Ennyi év után is?
– Örökké – felelte Piton."

"– El se merem hinni! El se merem hinni! Ron, kis drágám, ez csodálatos! Prefektus leszel! Minden gyerekem az volt!
– Mi mik vagyunk Freddel, az unokáid? – méltatlankodott George, miután anyja félretolta, hogy átölelhesse legkisebb fiát."

6. Kedvenc Weasley?
Mindig is a kedvenceim lesznek az ikrek, Fred és George. Ők a humor főforrása a könyvekben.

7. Kedvenc női karakter?
Nagyon szeretem Hermionét, de Luna is közel áll a szívemhez, szóval ők ketten.

8. Kedvenc gonosztevő?
Bellatrix, amilyen őrült, már szerethető.

9. Kedvenc férfi karakter?
Mivel már az ikreket mondtam, így legyen Sirius vagy Malfoy (valamiért én mindig is bírtam őt).

10. Kedvenc tanárod/professzorod?
Lupin és talán Lockhart. Kövezzetek meg, de én annyit röhögtem Lockharton, hogy már megszerettem.

Melyiket választanád inkább...
11. A) megmosni Piton haját vagy B) eltölteni egy napot Lockhart hencegését hallgatva?
Tuti nem érnék hozzá Piton hajához, szóval Lockhartot választom, úgyis csak nevetnék rajta.

12. A) egy lelkes Bellatrix-szal vagy B) egy dühös Mollyval párbajoznál?
Egy dühös Weasley anyukától mindig is tartani kell, ezért Bellatrix.

13. A) a Roxfort Expresszel vagy B)  repülő autóval utaznál el a Roxfortba?
Először kipróbálnám a Roxfort Expresszet, aztán egyszer  kölcsönvenném a Weasley családtól a repülő autót is.

14. A) megcsókolni Voldemortot vagy B) Umbridge-ot pezsgőfürdőben részesíteni ?
Öhm... egyik se? Inkább Voldemortot megcsókolnám, azzal legalább hamar végzek.

15. A) Hippogriffen lovagolni vagy B) Tűzvillámon repülni ?
Hát mindkettőt kipróbálnám, de ha nagyon kell választani akkor a Hippogriff.

16. Van olyan karakter, aki iránt máshogy éreztél a filmekben?
Trelawneyt a filmekben kedvelhetőbb karakternek éreztem, a könyvekben sokszor idegesített.

17. Van olyan film, ami szerinted jobb volt, mint a könyv?
Nekem a könyv mindig jobb, mint a film, így nincs olyan. Az a baj, hogy a filmekből fontos részleteket kihagytak, ami persze kihagyhatatlan, nem lehet ugyanúgy visszaadni.

18. Richard Harris vagy Michael Gambon jobb Dumbledore?
Richard Harris szerintem jobban illett a szerepre, Michael Gambon tényleg  gyorsan mozgott Dumbledor-hoz képest, ennek ellenére már ő lett a fejemben az igazi Dumbledore.

19. Melyik az a dolog (személy vagy esemény), ami nem volt benne a filmben de te hiányoltad?
Hóborcot még mindig megnézném képernyőn. A kopogó szellem sok vicces pillanatot okozott nekünk és hiányzott a filmekből.
20. Ha átalakíthatnád valamelyik filmet, melyik lenne az?
Hát nekem úgy a az ötödik résztől annyira nem jöttek be a filmek, konkrét film nincs, csak valahogy már nem voltak olyanok mint az elődei.

21. Az érzéseid szerint, melyik az a ház, amelyikbe te is tartozhatnál?
Griffendél! Tudom, hogy azaz én házam, itt belül érzem.

22. Melyik házba soroltak be Pottermore-on?
Ha őszinte akarok lenni én még nem töltöttem ki ilyen teszteket, valahogy mindig is a Griffendélt tartottam az én házamnak, úgyhogy nem akartam csalódást okozni magamnak.

23. Melyik tantárgy lenne a kedvenced?
Ahányszor belegondolok mindegyiket kipróbálnám. Legyen akkor a Sötét varázslatok kivédése óra, de csakis Lupinnal!

24. Szerinted melyik a leghasznosabb varázsige, amit érdemes megtanulni?
Legilimens! Mindig is szerettem volna gondolatokat olvasni, szóval jól jönne. Emellett néha a Lumost is kihasználnám, sokszor lusta vagyok elmenni a villanyig felkapcsolni, meg esti könyvolvasásnál is hasznát venném.

25. Melyik az a karakter, akivel azonnal összebarátkoznál?
Hermione. Mindkettőnk közös barátai a könyvek, biztosan jóban lennénk.

26. Ha a tulajdonodban lehetne a Halál ereklyéi közül egy, melyiket választanád?
Ez nem kérdés: a Láthatatlanná tévő köpenyt. Beosonni egy könyvesboltba és feltűnésmentesen elvinni pár darab könyvet nem lenne rossz.

27. Van olyan dolog, amit megváltoztatnál a könyvekben?
Nem, jó persze pár halált visszacsinálnék, ettől függetlenül azért szeretem őket, amilyenek.

28. Kedvenc Tekergő?
Nem tudok egyet választani. Tapmancs, Ágas és Holdsáp így együtt a szívemhez nőtt, mindig annyira kíváncsi voltam a Roxfort-beli kalandjaikra.

29. Ha visszahozhatnál egy szereplőt az életbe, ki lenne az?
Fredet, szerintem az ő halálával egy másik ember, George is meghalt kicsit. Szörnyű lehet elveszteni a másik feled, a barátod. Persze a többiek is nagyon-nagyon hiányoznak.

30. Halál ereklyéi vagy Horcruxok?
Halál ereklyéi. A Horcruxokkal nem tudnék mit kezdeni, csak elpusztítanám őket.

31. Hívj meg valakit:
Alapból nincsen olyan, hogy ki kell valakit hívni, de én kíváncsi lennék  mrsp (mostjo) és Anitiger (Hagyjatok!Olvasok!) válaszaira. Remélem még nem találkoztatok vele és szívesen kitöltitek!:)




Megjegyzés küldése

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Vivi könyves blogja - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -